torsdag 5. mars 2009

Det var vondt!

Nå sitter jeg på skolen og har engelsk, dem andre har fremføring, men jeg var ikke der når dem fikk beskjed om det så jeg slipper det derfor tok jeg meg bare en data for og blogge litt :)

Jeg har alltså vært på syke huset i dag for og skjekke om jeg hadde det som jeg skrev i forje innlegg..også lovte jeg og forklare hva dem gjorde!

Okei jeg hadde time kl 8 , jeg grua meg noe så sykt for det stod på lappen at jeg skulle stikke en nål inn i brystet for og ta prøve! å gud jeg fikk vondt i magen når jeg leste det, men etter stor det at man bare skulle gjøre det om man hadde tatt bilder av brystet før, men det hadde jeg jo ikke så jeg fikk roet meg litt, heldigvis.. Så gikk jeg inn og la meg ned på den sengen og dem tok ultralyd for og se, brått sier dem at dem skal stikke nål inn! gad jeg ble så nærvøs, du aner ikke! men jeg måtte bare bite tenna sammen! Så stakk hu den inn, jeg merka nåla, at den bare ble presset igjenom noe så vemmelig, det var heller ikke noe behagelig! så trudde jeg vi var ferdige men så kommer hu med en ny nål! og den var tykkere!! Hu stakk den nåla inn, jeg kjente både magen, hjerne, muskler og alt annet i kroppen knøt seg sammen, det var vondt! Etter dem hadde gjort det og, var hadde jeg en ekkel følese i hele meg, var uggen i hele kroppen, kansje fordi jeg hadde grua meg så ille og endelig kunne jeg slappe av etter all angsten for hva jeg skulle gjøre og angsten for og ligge der og la dem putte en nål i brystet mitt! Men det gikk bra..Og den gode nyheten; Det var en ''snill kul'' som de kalte det så ikke bryst kreft, heldig vis! vi gikk ned i kantinen og kjøpte mat og drikke så satt jeg, mamma og pappa der litt også var det og dra til skolen igjen!

Og en ting til dere jeg har blitt flink på skolen igjen! Jeg kunne mye matte i førsten så ettter hvert kunne jeg ikke noe! Men i timen i går og i dag var det akkurat som om jeg var en levende matte bok!( det var litt og ta i, men dere skjønner haha:P) Gud så deilig og kansje få karaterene på plass igjen!:))

bloggess herligheter<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen et lite spor<3