fredag 6. mars 2009

Haha, nsb kan komme i kjeften på mæ!

yes da, braceface! Nsb er hjerteligvelkommen! nei nå overdrev jeg litt, men faktisk jeg har fått reggis hah, bare på jekslene da, for og få tennene litt mer bakover for lille meg har jo overbitt, hah.. men det beste er min fine regulering synes ikke for den er jo helt bakerst!! hoho, så hadde jeg ikke skreve det her så hadde dere aldri gjetta det! Naajs! Hadde den syntes så trur jeg at jeg hadde sydd igjen kjeften ( jeg sier ikke dette for og rakke ned på dem som har regulering, for de fleste kler det faktisk, men grunnen til at jeg sier det er at jeg aldeles ikke hadde kledd det!)
Og bajs på dere som har det og sier at det gjør vondt! Det gjorde jo ikke vondt et sekund jo, eneste er det at de 2 tennene jeg har det på er litt ømme og thats it! Jeg trudde virkelig jeg skulle ligge dø etter på og ligge å grine pga det gjorde så vondt, men neida jeg er så fresk i fesken så halve kunne vært nok! hihi...


Konklusjon; du må ikke alltid høre på andre, sann som jeg gjorde!




Goodbye over bitt!


Blogges herligheter<3

3 kommentarer:

  1. Husker jeg for mange år siden hadde regulering.
    Jeg hadde da over hele tanngarden oppe. Det var ganske vondt rett etter de satt reguleringen på, og var rimelig ømt like etter de strammet den. Ble mye suppe de dagene for å si det slik. ;P

    Bra du ikke plages med det da iallefall!

    SvarSlett
  2. hehe ja.. var litt ømt her også men heldigvis så er det bare på 2 tenner så kan bruke fortenna heheh

    SvarSlett

Legg igjen et lite spor<3