onsdag 4. mars 2009

trøtt og lei skole å alt som har faste tider!

Ikke sminke!


Off, skolen tærer på! når jeg endelig har fått ræva mi til skolen er jeg så dønn sliten etter skolen så halve kunne vært nok! Er så trøtt og udugelig,at jeg sitter her og skriver halveis i søvne! Jeg tørr liksom ikke å legge meg nedpå i en time heller for en time blir til mange! å da får jeg aldeles ikke sove i natt, pluss at jeg skal til syke huset i morgen, har time 8 så må opp til vanlig tid..Kanskje noen som lurer på hva jeg skal der?; jo jeg skal skjekke om jeg har noe ganske alvorlig, har fått en kul i brystet så legen vill skjekke meg for bryst kreft! For og være på den sikkre siden! Jeg tar ingen sorger på forskudd, så detta skal gå bra! :) Mer om dette kommer i morgen, da kan jeg fortelle hva dem gjorde og hva som skjedde, jeg får nok ikke svaret i morgen trur jeg, men om jeg ikke får den da, har jeg nok svaret innen ei uke..

noen av dere som har skjekket dere for bryst kreft og hvordan gikk det og hva gjorde dere da dere skulle skjekke? Er en smule nervøs på hva de skal gjøre se, de har jo snakket om og ta en prøve av den kulen også, altså å stikke en nål inn i det ene brystet mitt! Off! høres ikke godt ut i det hele tatt! men men slutt på klaging! får se possitvit på det! Om det er det så får jeg i allefall oppdaget det tidlig! Men som sakt ingen sorger på forskudd! :))

Blogges herligheter! <3>

1 kommentar:

  1. Jeg har sånn "plakat" som jeg fikk ab lindex som henger i dusjen om hvordan jeg skal sjekke puppene mine

    SvarSlett

Legg igjen et lite spor<3