lørdag 14. mars 2009

Bek mørkt og liv redd

jeg skrev det innlegget her i går (lørdag) men jeg glemte og poste det ut, så når det står ''i går'' i innlegget mener jeg altså fredag! :)


I går satt jeg her hos typen min aleine, for han skulle ut på byen osv, med noen kamerater.. Morra hans som også har rom oppe sov.. Jeg satt bare å surra rundt på blogger osv, og så fikk jeg et kikk at jeg måtte begynne å rydde litt, jeg vasket og sto i.. Brått slår ALLE lysa i hele rommet seg av! Å det værste jeg veit er å sitte i et rom aleine uten lys! Jeg ble liv redd og sendte meld til Michael (typen) min med en gang! Eneste som lyste var tlf med 4% strøm igjen og en bærebar data som ikke hadde nett pga all strømmen hadde gått som også hadde utrolig lite strøm igjen, og på toppen av kaka så var klokken mellom 22.30-23.00, og han sa han var hjemme seinest halv 3! jeg satt nesten med tårene i øynene! så tenkte jeg at jeg kunne lade dataen og tlf i gangen men det var jo ikke strøm der heller! jeg hadde skikkeli vondt i magen, ejg var skikkelig redd liksom, jeg veit ikke hvorfor men jeg er skikkelig redd for og sitte i et mørkt rom alene! så jeg satt på en film på dataen, selvom det var lite strøm men jeg måtte ha litt lyd ellers så hører jeg så mange andre lyder da blir jeg enda mer redd! så jeg la meg bare ned for og sove, med dataen rett ved hodet mitt, heldigvis sovnet jeg!
og litt seinere kom Michael hjem full og jævelig, det lukta ræv av kjeften hans! Gammel fyll, øsj! så han vekket meg og da var all lysa og tv'n på igjen.. Han sa det bare var en sikring som hadde gått, men jeg veit jo ikke hvor sikring skapet er eller åssen den fungerer så jeg kunne jo ikke ha fikset det heller! men uansett, jeg satt der drit trøtt og snakket med fylle svinet til jeg gikk og la meg..

Off hvilken dag! men men

blogges<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen et lite spor<3