torsdag 12. mars 2009

akkurat som nikotin!

Å nei å nei!
sorry for at jeg ikke har blogget på lenge.. Men er bare det at jeg har kjøpt meg The Sims 2 igjen.. også har jeg selvfølgelig greid å bli avhening igjen! kan sammenlignes med nikotin! ;O
haha skjønner ikke hvorfor jeg blir så hektet på det, det er jo liksom ikke, så ille moro? å styre folk osv? hmm jaja, men avhenging har jeg blitt i allefall..
Ellers er det ikke stort som har skjedd i de siste dagene da, har jo jobbet litt og shoppet litt osv :) også skal jeg hente den nest siste pakka på posten i morgen, der er det sminke og all mulig stæsh.. Gleder meg! Å få hente lapp i posten er nesten som en forelskelse, magisk! Men det som er ille er om jeg ikke ser lappen før posten er stengt! Argg!
Men slik er det! :)

Bloggess<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen et lite spor<3