mandag 30. mars 2009

Is,grøt og vann!

Jeg har ikke blogget på lenge nå, for jeg har virkelig ikke hatt noe å blogge om også har jeg ikke tilbringt så mye tid på dataen den siste tiden, deilig å ikke være så avhenging av den hele tiden.. men nå så kjeder jeg vettet av meg! dere aner ikke!
For om fredag var det inn på sykehuset, ta på meg sykehus klær og en morgen kåpe som veide minst 40 kg! makan til tung morken kåpe!
Så var det inn på operasjons greia, der jeg satt i gang og hylgrine! Ja jeg skulle operere vekk mandlene, men det var ikke derfor jeg begynte å gråte, jeg begynte å gråte pga det er en film, så en god venninne som heter Ann Charlott tipset meg om, og den handler om at en man skal operere, blir langt i full narkose, men han merker ALT! han greier ikke å snakke, bevelge seg eller noen ting, men han har fortsatt alle følesene der! så han er våken under hele operasjoen!
Og det verste er at det var en sann historie, og jeg var helt sikker på at det samme skulle skje med meg! Sykehus folka må jo tru at jeg var helt bak mål, men herregud hvem hadde ikke blitt redd etter at de hadde sett det?? men uansett de fikk roet meg ned og begynte å sprute inn narkose i armen min, jeg ble tyngere å tyngere i hue, mamma satt ved siden av meg, jeg husker jeg skulle si noe til hu men jeg fikk aldri sakt det for jeg bare forsvant inn i drømme land, det siste jeg husker jeg sa før jeg kom til drømme land var; ååå SHIT! ..jeg vet ikke hvorfor jeg sa akkurat det, men det er det jeg husker.. etter en halvtime ble jeg vekket og jeg hadde fått meg en ny seng, hvordan jeg kom meg opp i der, må du ikke spørre meg om for det husker jeg virkelig ikke..å der ligger stakkars lille meg ned dopa og jævelig, jeg var jo helt fjern i trynet! der fikk jeg servert is og vann til den store gull medjalen! så nå sitter jeg her å lever på is,grøt og vann! begynner å bli passe lei, men det får gå, gleder meg bare til og bli frisk! jeg skal pynte meg vær dag og sminke meg vær dag! jeg er lei av å gå i store klær uten sminke nå!! arg!

legger ut et bilde fra noen dager før jeg opererte :)

Blogges søtiseer<3

4 kommentarer:

  1. Gruu deg, det gjør så siinnsykt vondt etter et par dager lissom, jeg greide ikke å ligge å sove en gang lissom :S

    SvarSlett
  2. jaa takk det merket jeg! :OO men nå er det over! :D:D

    SvarSlett
  3. hva har du opperert:P??

    SvarSlett

Legg igjen et lite spor<3