lørdag 7. mars 2009

Topp, vaskehjelp og fjortisopplegg!

Deilig rolig dag, bare slappa helt av, gjør klar kroppen til jobb i morgen med og ta det rolig i dag..
Så har jeg og Michael hatt ''rydde dag'' i dag på rommet så nå er det fint og ryddig, er liksom så mye bedre å være her da.. så jeg satt meg ned på knee og støvsugde og rydda, stolt! Noen som trenger vaske/rydde hjelp? Kontakt meg! hah.. jaja, etter ryddingen måtte vi belønne oss litt, belønningen var Thai mat, stratos, vepsebol (dem rosa, love them!) og kick! nam!
Også har jeg blitt sunn! Jeg har begynt å ta sann c-vitamin som skal i vann med blåbær smak og noen kosttilskudd piller, så nå skal jeg bli fresk som en fest, dagen lang! Hoho..

Også kom pappa med topp til meg i dag! Synes det er litt moro og se på mange rare/kule stiler folk har.. Virkelig arti, så detta faller i smak må jeg si..

Sorry meg, men jeg har veldig kjedelig innlegg, men er bare det er ikke så mye å skrive om, altså jeg bor i sarpsborg! ja, sarpsborg.. Det er 0 som skjer her, og jeg overdriver ikke!
Det eneste store som folk snakker om er kansje om en mann som har tryna på sykkelen og brekt beine, eller om nabo jenta har hatt seg med 2 forskjellige på en dag, eller om veninna til veninna til søstra til veninna di har fått seg type som var utro samme dag! (altså eksempler, det har ikke skjedd IRL, det var eksempler) Hvor tragisk er ikke det?! Og det værste er jo at når det først har skjedd så snakker folk om det i flere 10 år! Det er ikke snakk om og komme seg vidre og la fortid være fortid, nei her skal vi rippe opp i gammel drit hele tiden og aldri la nye ting komme inn i verden! Aah gad!
Sorry for syte innlegg, men herregud. Blir så oppgitt!

Hvordan er det der du bor? er det helt likt der?

4 kommentarer:

  1. Vel, det er det samma der jeg kommer fra. Den lille avisa skriver om at en sau ligger på ryggen eller om en katte på rømmen. Da er det tragisk.
    Og hvis du melder deg frivillig til ryddig og vasking, må du gjerne komme på besøk! :p

    SvarSlett
  2. hehe ja, det var en smule mer tragisk hehe..
    Ja ofc, er alltid til tjeneste haha :P

    SvarSlett
  3. kan du legge ut bilde av rommet ditt?
    har du tattovering på leggen?

    SvarSlett
  4. jeg bor desverre ikke hjemme, jeg bor hos typen min men kan sikkert ta bilde av rommet her? om det er like interesant haha :P
    Nei jeg har ikke tatovering på leggen jeg har rett under skuldra :))

    SvarSlett

Legg igjen et lite spor<3