onsdag 18. februar 2009

ThaiMat og broren min!<3

Idag kom pappa og broren min og hentet meg. Var så godt og se broren min igjen har savna han så sinnsykt! Vi har fått så bra kontakt igjen også, før bare sloss vi og kranglet vær dag.Men nå derimot så er vi bestevenner! Det er skikkelig godt og være venn med han for han er verdens snilleste gutt! Han drev og tok bilder og sann av meg, i mens jeg lagde grimaser også sier jeg at det var noe av det styggeste jeg hadde sett, så kommer han vakkre broren min; nei det var det ikke du er pen du! Hvor skjeldent er det ikke brødre sier sann a?! Også sier han alltid at han er så glad i meg og hvor mye han har savnet meg! Off, får tårer i øynene jeg! Men men, dem hentet med for at jeg skulle til legen og ta blod prøver igjen, for og skjekke om det er noe som har endret seg.. å svaret får jeg i løpet av neste uke, kan trygt si at jeg er litt spendt ja...
Etter det dro vi til jobben min og kjøpte mat, der kjøpte jeg meg Stekt ris, med kylling og grønnsaker og en vårull.. Elsker den maten! :) Også kom Lille jenta mi Helene en liten tur<3>

Også foresten! Jeg skal få hjelp av pappa med penger så jeg får kjøpt meg et kamera! :D Da blir det mer bilder og bloggen blir 100 ganger bedre! :) Så følg med! :D

vi blogges!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen et lite spor<3