tirsdag 17. februar 2009

Slitt og glans løst hår??

Det er mange som sliter med veldig slitt og glasløst hår! Og jeg var en av dem,håret var som tyggegummi, og bare jo tok i det så var det det masse små hår i handa mi, men så dro jeg til frisøren og spurte etter en hår kur, jeg har aldri funnet den rette så måtte dra dit og spørre..

Dem fant frem en som het; 30-th K-pak!
Jeg var litt usikker i førsten,siden jeg alltid har kjøpt noen som ikke fungerer + den kostet rundt 350 kr.. Og da er jo bortkastet om den ikke fungerer..
Men jeg kjøpte den og begynte og bruke den med en gang, jeg fikk beskjed og ta den ca annenvær dag og jeg skulle bare klemme ut vannet fra håret etter jeg hadde dusjet, altså ikek tørke det, også skulle det vare i 10 min, jeg gjorde sann ca 3-4 ganger, og gjett hva, håret var som nytt! Glatt, glansfult, og ikke minst, håret var helt! Det delte seg ikke lenger eller noe!
Jeg var så glad for at jeg endelig hadde funnet en som fungerte!

Så folkens jeg anbefaler denne! og den lukter som kokos, egentlig ganske god lukt! :)

Vi blogges! :)

2 kommentarer:

  1. Har ikke noe konkret svar på det, men man kan jo enten bli en "stor" blogger, så man får tilbud fra annonsører etc. som en kan tjene penger på :-) Og det finnes jo noe greier man kan registrere seg på hvor man legger ut reklame på bloggen hvor man får en viss sum hver gang noen trykker på denne reklamen, men er litt usikker på hvor man skal registrere seg :p

    SvarSlett
  2. Sv: Takk for det :-)
    Bare hyggelig, du får vel heller høre med noen andre :-)

    SvarSlett

Legg igjen et lite spor<3