onsdag 18. februar 2009

Bilder fra Bilturen til sverige @Valentine

Jeg gadd ikke og legge resten av bildene under valentine innlegget
for da hadde innlegget blir alrfor langt, og jeg har lovet meg selv og ikke lage så lange innlegg! haha :D Så her er det en smakebit folkens! :D

Marius i baren!

Marius som vrenger hele tryne, og god gutten min inni baren



Det bilde her var jeg ikke heldig med i allefall!

ser ut som jeg er likblek og jævelig.. Men en ting skal være sikkert; jeg var i godt humør!:D




Okei! jeg skal ikke ta meg selv så høtidelig så jeg legger dette ut!

Å gud! hva skjer med trynet mitt?! Og Gudamei! Håret, hva har skjedd?! hahah

jaja, ikke alle er heldige med bilder! haha

Også dette måtte jeg bare legge ut! Selvom jeg ser ut som et annet as der, så er det et små koselig bilde..Her ser du oss gjengen som reise dit sammen!

Må bare få sakt det gutter; Utrolig koselig tur! Kunne ikke blitt bedre, og jeg trur dere mener akkurat det samme! I allefall du Marius, som ble venn med alle du gikk forbi haha... stakkar..

Må få gjort det der igjen! :) Glad i dere folks ;*

Og bilde ble tatt av; en eller annen av de 3 svenske vennene til Michael :)

2 kommentarer:

Legg igjen et lite spor<3