lørdag 21. februar 2009

TanCan=svart?

Da har jeg fått min spray tan i posten, jeg kjøpte tan can. Den skulle vist være veldig bra.. jeg sprayet over meg, og her sitter jeg nå nesten svart! Og jeg har gjort akkurat som det står i bruksanvisningen.. Hmm.. ser virkelig ikke bra ut! Men på bruksanvisningen står det at man skal skylle av det ''overflødige'' etter 4-6 timer, håper for guds skyld at det blir bedre da! At jeg får en sol brun hud. Ser jo litt dumt du også da, har ganske lys hud fra fr og nå sitter jeg her nesten svart? hehe.. jaja sann kan det gå. Jeg tør virkelig ikke og legge ut et bilde for det ser nemmelig ikke ut i måneskinn! men jeg legger ut et bilde etter jeg har skyllet av det overflødige og krysser fingrene for at det blir bra!

Noen andre som har prøvd tan can? vis ja, har dere også opplevd det samme?

4 kommentarer:

  1. Seriøst silla! jeg var jo en av de ''heldige'' som fikk se deg slik. må jo si at du var velsig søt! :L:L:L!! Legg ut bilde;) husk en good latter forlenger livet ;)

    SvarSlett
  2. hahaah.. jaa.. gud amei så jo ikke ut jeg, stakkar meg <3 jeg gjorde livet ditt lenger jeg nå?:D <3

    SvarSlett
  3. Myyye lengre!:D <33 Føler mg sprek igjen!:D

    SvarSlett

Legg igjen et lite spor<3