torsdag 19. februar 2009

Let's Burn some karbs!

Idag har det vært tid for jobb igjen! :) Det er alltid like koselig!
jeg jobber på Thin Than thaifood på hafslund, den ligger rett ved hafslund skolen mellom rickbar og frisøren! Anbefaler maten der det er himmelsk! Sier ikke det bare for at jeg jobber der, men for at maten er veldig god! :) Jeg har begynt og spise veldig sterk mat også, for det skal vist forbenne kalorier som pokker! Dere har vel sikkert sett Thai folk? og så og si alle perfekte kropper, og dem sier også på jobben at det øker forbrenningen! Og dem spiser masse sterk mat, så jeg tenkte og begynne med det jeg også.. Liker ikke slanke middel, for det kan ødelgge vekst osv. Men sterk mat derimor ødelegger ikke det bare øker forbrenningen! Så folkens dropp middler og spis sterk mat i stede! :D
Der ar jeg fra kl 15-20.30 ca.. så har ikke fått gjort så mye annet..
nå blir det vel bare og ligge her og finne på noe mer og blogge om, og se på tv hihi! :)

om dere har noen tips om hva jeg kan skrive om, som jeg kansje har litt peiling på så ikke vær redd for og si i fra! :) og vis dere synes bloggen trenger og bli litt mer ''krydret'' så si i fra! For det er jo dere som skal lese den! :) Liker og få tips fra dere lesere enn at jeg bare skal skrive masse uinterisant! thihi..

Blogges, søtiser<3

1 kommentar:

  1. Jeg leser bloggen din jeg vettu, snuppa mi ;) hehe

    SvarSlett

Legg igjen et lite spor<3