søndag 22. februar 2009

Jag hatar dig slyna, jag ska pissa på din grav tillsammans med min nya


Nå sitter jeg da her og hører på Anton och affe! Lenge siden jeg har hørt på dem nå, men gad å bra tekster dem har! Både fine,søte og kule tekser, for og si det sann hadde noen av tekstene vært til meg så hadde jeg vell blitt passe gretten haha..

Men noen av tekstene passer jo ganske godt til en person ;) som jeg aldeles ikke har noe til overs for lenger! Er så lei falske folk at jeg kunne spydd! Har så lyst å spøtte på den personen så sykt! Så ekkel og falsk skulle det ikke gått ann og blitt, men ikke mitt problem nå lenger! Du som ikke kommer deg videre i livet din taper! ;)

men uansett, har lyst til og dra til sverige å kjøpe meg godteri! blææ er så gode sjuk =/ men ingen som kan kjøre! -.-

NAM! hadde gjort alt for alt det der nåå!

bloggeess:D

4 kommentarer:

Legg igjen et lite spor<3