onsdag 18. februar 2009

Jeg undrer veldig!!

hmm, føler meg passe dum her jeg sitter å skriver til ''meg selv''?
er det ingen som leser bloggen, eller er det bare det at dere ikke gidder å komentere? hmm.. om det er noen som leser denne bloggen så legg igjen en komentar her da, ellers så bare legger jeg opp bloggingen.. Veit den er kjedelig uten så mange bilder! Men som jeg skrev i det andre innlegget; jeg skal kjøpe meg kamera nå.. Så da blir det kansje litt mer spennende! Også vis dere kan komme på noe jeg kan skrive om også så blir det kanjse fler som leser? om det i det hele og det store er noen som leser denne bloggen? Plz legg igjen e lite spor om det virkelig er noen som leser denne? :))

9 kommentarer:

  1. JEG LESER!!! ikke legg opp!:D:D Er helt addicted til bloggen din vettu! må inn hver dag! klarer ikke holde meg vekk! må bare inn hver dag.. og har du ikke skrevet så blir jeg utenfor... bare teller ned tiden ... blir gaaal av å vente hvis du glemmer å skrive enn dag =/ Haha! Jentamii! <3

    SvarSlett
  2. Ikke legg opp ! syntes du gjør en bra jobb =) flere bilder er alltid kos. er jo lenge siden vi så hverandre sist nå. du har blitt veldig pen da sillie :) håper vi kan møtes snart igjen=)

    hilsen han deilige ifra nummer 7 i oslo ;) du vet hvem jeg er (L)

    SvarSlett
  3. hhahaha annchi du er tett! x) Han deilige ifra nummer 7 haha søt du annchi<3

    SvarSlett
  4. jeeeeeg leeeeser<3

    klem monica<3

    SvarSlett
  5. jeg titter innom inni mellom jeg! så ikke legg opp! jeg er bare dårlig på å komentere.
    btw, så utrolig pen du er på headern din! :-D
    klem <3

    SvarSlett
  6. så bra at dere leser i allefall da:D<3 hihi.. fikk i allefall litt mer lyst til of fortsette og blogge hihi<3

    SvarSlett
  7. Foresten tusen takk vikcy :) Det med headern min! :D

    SvarSlett
  8. Jeg leser :) håper du ikke fjerner bloggen din, innspirerende å lese faktisk :)

    SvarSlett
  9. tjente ikke penger. Da må man bli medlem

    SvarSlett

Legg igjen et lite spor<3