fredag 30. januar 2009

Pølser ;O

I dag har jeg vært på skolen igjen, deilig og være tilbake!
Vi hadde praktisk i dag, altså matlaging.. Vi lagde pølser faktisk hehe, dem ble egentlig ganske gode :p
Jeg skulle jo selfølgelig prøve å lage pølser jeg å, det gikk sann halveis bra haha, dem ble litt slække, men samma det da, pølser er pølser haha :P
Etter vi hadde lagd pølsene så må vi jo vakse og rydde opp etter oss.. Men jeg og Helene stod inne på et lite rom som blir kalt '' Det gule rommet'' (altså fordi det er et rom med helt gule vegger, logisk ikke sant?) og spiste dessert som var en sykt god fruksalat, men noe sann karamell greier og krem, som vi fikk av en som heter Espen fra vg2 som har kjøkken ved siden av oss..Gad den var så utrolig god! Og i mens vi stod der og kasta i oss den desserten så kom han snille, gode Espen tilbake med 2 til! :D haha.. Jeg i allefall smila fra øre til øre, for den var jo så god! Og da kommer læreren våres Calle inn og tar oss på fersken for og hive i oss dessert! :p Han ble jo ikke sur heldig vis! haha :p Men men, det var den skole dagen :)

Hva synes du om fruksalat? Motbydelig eller delicious? :D

Også var det jo egentlig tid for å dra på utralyd i dag også, men neida lille meg forsov meg litt.. så jeg hadde ikke rokket ned til tiden for man skal vist være der et kvarer før, så det hadde jeg aldri rekt..Men jeg dro ned for det og snakket med dem og jeg fikk en ny time pga andre ting jeg skal skjekke oopp også så jeg fikk time til tirsdag i stede for.. :)


nå sitter jeg her med hode pine og vondt i magen da.. hmm.. lei det greiene her! Kan nok ha noe med at jeg har sotte på dataen uten de fine brillene mine haha :p Altså jeg har skjeve horninner:p



har redigert noen bilder på nettet også det ble litt tøft egentlig:)













































Men legger meg ned og slapper av jeg :)


Tjalabaajjss :D

1 kommentar:

  1. ei silla:9 fått noen resultater? Fra legen altså, er formen bedre?^^

    å jo du, jeg har forresten utfordret deg:D

    SvarSlett

Legg igjen et lite spor<3