torsdag 29. januar 2009

West!

Idag har jeg vært hos legen igjen, for å snakke med han om åssen denne uken har vært i forhold til magen.. Fikk beskjed om at vis de ikke fant ut etter, ultralys og lignene så blir det syke hus neste.. Det er aldri noe moro og få vite sant, men om det er det som skal til for at jeg skal bli helt bra i magen, så får det bare gjøres :)

Og når jeg skulle ta bussen hjem fra legen så møtte jeg han kjære Andrè J. Den gutten er det lenge siden jeg har møtt! det var utrolig koselig å se han igjen :)

Ellers har jeg bare tatt det med ro i dag, har hatt skikkelig mage smerter i dag..Så har bare slappet av, men i morgen er det tilbake å prøve meg på skolen igjen, håper jeg slipper en dag uten smerter.. Det hadde vært glimrende! :)

Men nå skal jeg fortsette å se på Hell's kitchen på tv3.. Det er skikkelig moro synes jeg! :)


Hva synes dere om hell's Kitchen? :)



Tjalabaajss :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen et lite spor<3