fredag 6. februar 2009

Mange dager uten blogging!

Sorry men denne blir litt lang! ;S;S

Nå ble det vist en liten stund i mellom bloggingen igjen, en uke i mellom! ;O

Men har vært litt opptatt i det siste så jeg kan jo bare skrive om det jeg har gjort denne uken! :)


Tirsdag! ; Da var jeg først på ultralyd! Men dem fant ikke noe galt dem.. Også var det å dra på skolen og surre :p også tok jeg å PT bussen hjem i sammen, så skulle jeg på jobb. Har en liten ekstra jobb ved siden av den andre jobben jeg har, den lille ekstra jobben er en vaske jobb midt i byen for å få litt ekstra! Etter det kom mamma'en til PT og hentet oss, så dro vi og hentet lille søstra hans. Og stakkar jente, hu blir alltid bli syk, synes så synd på hu der hu satt..! Hu er jo så liten å nydelig! Å etter det var det hjem til michael (jeg har så og si flyttet hit for dem som ikke viste det:p) Og der la jeg meg rett ned for og slappe av etter en '' tung'' dag haha:p er alltid sliten og trøtt etter skolen, ganske slitsomt egentlig!


Onsdag: Da var det tid for tannlegen igjen! Joho! -.- men det deilige er at jeg hadde bare 1 lite hull igjen, så nå er jeg ferdig hos tannlegen! Deilig!! Men tannlegen klaget litt på pussingen min, at jeg ikke pusser ordentlig bak tennene, så jeg fikk en liten baby tannbørste for skal komme lettere til bak tennene haha:p For det er jo ikke SÅÅ lett og pusse bak tennene med en stor tannbørste? ( da tenker jeg ikke på de bakerste tennene, men på andre siden!) synes jeg da(A) haha:p Også var det skole på lille meg, ikke helt vanelig skole, men et møte! pga høyt fravær pga sykdom, så jeg blir i allefall ikke kastet ut, for jeg kan jo ikke noe for at ikke legene her til lands kan jobben sin? :) Å der fikk jeg både kjeft og skryt! Fikk faktisk kjeft av rådigveren av noe som læreren fant på at vi skulle gjøre!!! Jeg trudde det læreren sa gjald jeg? :S hmm, men det er greit, da gidder jeg i allefall ikke høre på hu lenger! For det blir jo bare kjeft å få!

Etter møtet så var det jobb på lille meg igjen! :D det var utrolig deilig og komme tilbake på jobb! på Thin Than thaifood! jobbet fra 16.00-20.00 ikke så lenge men tjener ca 100 kr timen der! så det blir litt i lengden! :) så jeg ser fram til flere dager med jobbing!

Og på jobben kom Kristine da, min gammle besteveninne fra sandbakken! Har ikke sett hu siden 9 klasse og vært sammens med hu sia 7-8 klasse! så det var skikkelig moro å se hu igjen! :) Så jeg ble med hu hjem ogsann, for jeg skal ha fotoshoot til onsdag i Oslo, og hu tar bilder der fra før så hu veit jo liksom hvor det er å sann, så skal hu gi meg noen tips til hva jeg kan gjøre på bildene å sann! det blir moro!! :D Gleder meg ille, så jeg kommer til å legge ut masse bilder her inn etter shooten! :)

Så jeg var ho hu til kl ble halv 11 og prøvde klær og sko og masse rart! fant masse fine klær jeg skal låne av hu! :D Kan ikke si det nok ; jeg gleder meg!

Så måtte jeg jo komme meg hjem over! så Ste pappaen hennes kjørte meg hjem til michael :):)




Fredag ( idag!); SKOLE, SKOLE, SKOLE! Vi lagde pizza snurrer! omg dem var drit gode! :D å jeg å helene jobbet som vanelig sammen! Haha hu skal finne frem kjøttdeig osv til fyllet inni pizzaen så kommer jeg tilbake til ovnen der vi fikser mat, så kommer lille helene; ''Hoho vet du hva? hoho, jeg tokk litt ekstra kjøtt deig jeg kansje 100 gram over! :D '' Også kommer læreren våres 2 min etter på; '' Det er noen som har tatt mer kjøttdeig enn det dem skulle her!! det skulle være 200 gram tilovers! men det er det ikke!! hvem har tatt det?!''

Men jeg å Helene bare jobber videre og smiler å later som ingenting har hendt! haha typisk oss!

Denne dagen her har egentli vært ille moro! ;L gjort mye dumt på skolen som vanelig, det skjer alltid når jeg å Helene er der :p vi er vist dem som lager mest leven hahah, det forstår jeg godt! hahah! Også jeg og Helene har blitt hektet på eple med kanel å sukker! det er drit godt! Så jeg snek meg inn på frukt kjøla å hentet eple, mens Helene fikset kanel og sukker, så går jeg å Helene inn i garderoben og spiser til den store gull medaljen haha:p skulle særr likt og sett oss der haha! Helene; ''Har du såå mye kanel mellom tennene?!'' Meg;'' Naaj det er på leppa!''

så snur jeg meg mot hu med masse kanel å drit på leppa! også kommer hu som vanelig; Neeeiii jeg er støøl ikke lee! neiii jeg kan ikke le jeg er så støl!

haha det er nesten det eneste hu sier fortiden x) stakkar lille helene trener så hardt hahah :p



Så var det hjem til Michael å slappe av, og jeg sovnet jeg! og våknet rundt kl 18.30 eller noe :) hehe så her sitter jeg som et annet doven dyr! :p Men nå føler jeg at jeg har skrevet en hel bibel her! så nå legger jeg skrivingen til side litt! Og blogger igjen i morgen! :D


Tjalabaajs, vi blogges! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen et lite spor<3