onsdag 21. januar 2009

''New me''

Nå har de tatt en liten stund igjen før jeg har skrevet :p men men..
Har ikke vært helt i topp form i det siste, så har ikke hatt ork til og skrive og sann..Meen..
Jeg har fått handlet meg masse nytt nå! :D Kjøpt meg hår og linser som er lyse blå! :D
Så nå har jeg langt mørkt hår thihi...



her er noen bilder, med linsene og håret! :D
Syns egentlig det ble litt bra jeg? eller hva synes du ? :)



har også fått snakket med legen om blod prøvene jeg var og tok om mandag, de fant vist ikke noe galt der så jeg skjønner ikke hva det kan være, men gudene vet! Er så lei at det alltid er ett eller annet som feiler meg, meen de finner det nok ut etter hvert:D

I går var jeg i sverige med gutten min , nicko og karoline Andersen da:) Koselig.. måtte ha meg noe røyk og sann,også handlet jeg selvfølgelig godteri også da :)

Ellers så Driver jeg og Michael og ser etter en leilighet på 109 veien eller i fr.stad ved glemmen.. Vi skal flytte, det blir nok før skolen begynner igjen på høsten, det blir utrolig koselig, kan nesten ikke vente.. så om det er noen som veit om noen leiligheter som ikke er så ille dyr og som er passe stor til 2 personer, altså ikke under 40 kvadrat meter, eller noe sant, så hadde vært supert om dere hadde lagt igjen en komentar om dere veit om noen..











Jeg elsker deg, gutten min<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen et lite spor<3