onsdag 28. januar 2009

Blææ...

Da har magen begynt å klikke igjen, våknet i dag med så vondt i magen at jeg nesten besvimte..! Det er aldeles ikke noe godt i det hele tatt! Viste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg heller, off.. men jeg tok meg et parr piller så ble det litt bedre :)
Ligger i sengen å slapper av nå, om jeg er i ''aktivitet'' så blir det bare værre så jeg holder meg i ro..
Skulle jo egentli vært og jobbet i dag også, men blir ikke noe av.. Også skulle jeg møte Andrea, men blir heller ikke noe av for har så vondt =/ men skal nok møte hu snart i stede! Er så lenge siden jeg har sett den jenta der så!! Savner hu sårt!<3>
Tenkte å sette på en film også jeg :) men vet ikke hvem.. hmm..
Hot shots 1
Hot shots 2
Rovdyr
har du sett noen av dem? :) hvem synes du jeg skal se? :)



Hot shots 1

Står bak hot shots 1; Først kom ''hjelp-vi flyr!'' så kom ''Mannen med den nakne pistol'' Nå er regissøren klar med den morsomste komedien til nå; Hot shots! Charlie Sheen, John Cryer og LIoyd Bridges spiller i denne høytflyvende komedien som gjør narr av alle de klassiske amerikanske jager-flyver filmene! Venligst rett opp stol ryggen, slå opp bordet foran deg, fest sete beltet og gjør deg klar for den festligste flyturen du noensinne har tatt! Men vær oppmerksom - Det ligger noe i luften...









Hot shots 2

Står bak Hot shots 2; Topper Harley (Sheen) lever i et buddist-tempel, hans inkompetente tidligere overordnende (Lloyd Bridges) har komandoen i Det Hvite Hus, og en gjeng amerikanere holdes som gisler i Midt-Østen og må reddes! Topper er den rette og den eneste mannen for jobben, men han er fremdeles knust etter bruddet med kjæresten (Valeria Golina), og føler seg ikke helt klar for et nytt oppdrag.Men dette får en vakker CIA-agent rettet på, og tvinger han tilbake til salen. Det blir et leve eller dø- oppdrag som fører topper og hans Hot shots på en handlingsfylt og hysterisk morsom ferd hvor dødsfellene lurer rundt neste sving! Filmen byr på paroider over noen av de mest berømte filmscenene og noen av de største klisjeene fra lerretet!




Rovdyr


Står bak Rovdyr; Innlandet i Norge, 17 juli 1974.
Fire unge mennesker på vei til en skogstur bortføres og slippes uvitende ut i skogen. Noen bedriver en grusom jakt. Og de er byttet .....
'' Rovdyr går virkelig etter strupen - men effektive splatterscener, og en grim skrekkerstemmning''

Camilla, hennes kjæreste Roger og de to søskene Mia og Jørgen er på vei til en avslappende langhelg i skogen. De befinner seg i ødemarken, Bilturen er lang og gnisninger mellom de fire bobler til overflaten.
Når de blir fanget og bortført, og det viser seg at noen jakter på dem, nå de tidligere konfliktene skyves til siden for helt andre problemstillinger. Før den blodtørstige menneskejakten åpner for flere moralske valg der hver enkel først og fremst må tenke på å redde sitt eget liv. For her gjelder det og overleve, koste hva det koste vil...



Har dere sett noen av filmene? Å om dere har det, hva synes dere om den?

Da fikk jeg avklart dette problemet.. Michael skulle se Hot shots 1 nå, så da får jeg se rovdyr først :P For er jo ikke noe moro og begynne med hot shots 2 :) Så da overtar jeg Hot shots når han er ferdig med den! :)

Kommer til og skrive litt seinere ogsåå! :) Tjalabaajs :D<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen et lite spor<3