fredag 16. januar 2009

Lets get loud!

:D
har ikke fått skrevet noe nå i det siste, så jeg tenkte å ta meg frihet til og skrive littegrann nu, kl 05.20 på morgen :p Lite å gjøre? ...Ja :p
Men, i går(16.01) hadde jeg en prøve på skolen da.. Praktisk, altså mat laging.. Det gikk som smurt egentli.. Jeg lagde sann sopp suppe og fruktsalat, det gjorde Helene også.. det var jo egentlig meningen at vi skulle jobbe en og en siden det var en prøve, men det ble en smuule sammarbeid noen ganger :P men det gjorde de andre også så er ikke noe stress :D men uansett.. Jeg fikk 4-5 i karkater! å det er egentlig utrolig bra, fordi det er bare 1 på resturant og matfag linja som har fått 6'er noen gang! :D Utrolig stolt er jeg av meg selv nå! også hadde vi muntlig om forskjellig ting, som nærings innhold i de matvarene vi brukte osv, og læreren sa at jeg overasket han stort at jeg kunne så mye! (A) thihi..
Og seinere på dagen altså etter skolen dro jeg til Michael, å her sitter jeg da enda :P Vis dere ikke skjønte det så skal jeg sove her i natt, hehe.. Elsker og sove her, for han er jo så god mot meg :D Ligger og holder rundt meg, også terger han meg ille til tider -.- :P Men det går så bra, siden det er han, han betyr jo så mye så, det gjør meg ikke noe <3>Også i overigår (15.01)
Så var jeg først hos hals legen, der fikk jeg vite at mandlene mine skal vekk, det skal bli digg! Dem mandlene mine kan du få gratis av meg :p Er ikke noe annet enn problemer med de, så det er like greit at jeg fjerner de :) Også var jeg hos den vanlige legen min seinere på dagen for og finne ut litt av hvert, har hatt mine tanker om hva det er med meg, men legen snakket nesten ikke om det, når jeg nesten er overbevist om at det er det, så jeg ble litt gretten ;o men i stede fikk jeg noe annet slengt i trynet, har gått utrolig ned i vekt den siste tiden, så han sa finner vi ikke ut hva det kan være så er det rett på sykehuset! Da kan jeg ærlig innrømme at jeg ble passe redd, kjente tårene var på vei ut.. Er jo ikke akkurat så ille koselig og høre det at man kansje må på syke huset, for automatisk så tenker man det verste med en gang.. Også begynte han å bable om Diabetes, men han legen min er en skrue for seg selv, så det han sa der trur jeg ikke noe så særlig på.. Men var jo fortsatt ganske redd når jeg gikk ut av lege kontoret, men gikk bedre seinere utover kvelden :):)

Sååee Tjalabaajs :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen et lite spor<3