lørdag 10. januar 2009

Tatt det lungt :P

Hei ppl..! Måtte nesten skaffe meg en blogg jeg å :)
Altså et tidsfordriv! Arti :)

I dag har altså vært en rolig dag, for og si det slik..
Jeg våknet i dag ca 18,30! (A) jeg var litt trøtt bare så jeg sov bare litt extra lenge, ganske digg egentlig.. ellers så har jeg vært hos Michael for jeg sov her i natt, Utrolig koselig :D
For dere som ikke veit det så er Michael typen min, vi har altså funnet tilbake til hverandre igjen! Så derfor er jeg ekstremt lykkelig for tiden! :D

Ellers i dag har jeg vært hos en kammerat av pappa som bor like ved Michael, der de satt å drakk, og stakkars pappa var litt full heheh... Så satt jeg der sammens med dem og snakket om ting og tang, alltid like moro og koselig med små fulle mennesker :p haha..

Så var det å gå tilbake til Michael igjen og da fant jeg ut at jeg skal lage meg en blogg, og her sitter jeg da og skriver unødvendige ting som nyskjerrige folk liker å lese :P ( ja jeg mener deg, hihi) Neida bare koselig at dere gidder og komme inn her og lese :)

Men nå tenkte jeg og legge meg ned å se på en film og kansje jeg sovner? Får jeg da håpe på! :)
Så Natta klem fra meg i tilfelle jeg sovner! :D

1 kommentar:

  1. Jenta mi har fått seg blogg jo ^^ så flink du er ;) <3

    SvarSlett

Legg igjen et lite spor<3