tirsdag 3. mars 2009

unwritten..


ja da var det skole på meg, men dro litt seinere i dag da.. Så fikk ikke akkurat lagd så mye mat på skolen, men men jeg overlever hihi..Etter skolen dro jeg til byen med Helene, Madelen og Anette dem jentene er kose asså! :D vi drev bare å surra rundt egentlig, så gikk vi til MC og kjøpte noe fòr. Og før jeg fikk satt meg ned hadde alerede dem andre forsynt seg med chipsen haha.. Og uten for møtte jeg Emelie! har ikke møtt den jenta på lenge det er min gammle bestevenn fra ungdomsskolen, den jenta er god som gull! jeg kan legge ut et GAMMELT bilde av meg og hu, ikke mobb for jeg ser nemmelig ikke ut!
haha der har vi oss to i 8'ende klasse! Emelie er hu i den svarte og hvite genseren og meg i den hvite Ps; På den tiden brukte jeg ikke noe som; foundation, men det ser dere sikkert haha..Og detser ut som det var inn med mini, rette øyenbryn haha,pluss at jeg ser ut som en bolle! Som sakt jeg så ikke ut, men minner er minner :)

Har jeg forandret meg siden 8'ende klasse?


Og åssen er det med deg, har du forandret deg noe særlig fra undomsskolen?


Blogges herligheter!<3

1 kommentar:

  1. SV: Får rabatt på smykker og klokek ja:) Jeg har konkurranse på bloggen som er kjempe lett! Kjekt viss du ville vært med!;)

    SvarSlett

Legg igjen et lite spor<3