onsdag 4. mars 2009

Masse nye klær i garderoben og kjempe humør!

Idag har jeg hentet 2 pakker med klær! :D nesten alt vr til meg fortsett fra 3-4 ting som var til typen min.. er i et utrolig godt humør for blir så glad med en gang jeg får nye klær! :D

Og her kommer noen bilder av litt av klærne, gidder ikke å ta av alle for er så forferdelig dårlig lys her også har jeg bare mobil kamera akkurat nå! Så dette blir utrolig dårlige bilder!

en rosa og hvit kjole/tunika med en sløyfe på midten, elsker den!

hvit topp og blått/hvit skjerf


et lite skjerf som jeg bruker som hår bånd


sorry men dette bilde er utrolig dårlig! men dette er et lyse grått og rosa skjørt, her ser den dirkete stygg ut men i virkeligheten er den utrolig fin!




et svart armebånd :)




en svart/grå/brun tunika! Love it!

som sakt så er ikke dette alt! men pga dårlig lys og dårlig mobil kamera frister det ikke å ta fler bilder!! bilder med klærne på kommer også! :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen et lite spor<3