søndag 1. mars 2009

Just dance!


Ja, idag har jeg vært så dønn sleten! ;O
sov til klokken var rund 3 trur jeg det var, pluss at jeg skulle på jobb klokken 5..Men det gikk så bra se!
Haha, dagen på jobb i dag var arti! Det kommer 2 gutter inn med med en hello kitty bamse i handa og skulle ha mat, og mens dem venter så sitter de og forteller meg hvor vakkre øyne jeg har og at bamsen drev og viska dem i øret om hvor vakkre øyne jeg hadde, haha måtte bare le.. pluss at han drev og stakk den bamsen opp i trynet mitt hele tiden mens jeg skrev ned bestillinger, jeg kunne ikke noe annet enn og le stakkar a:P men men, moro med komplimanger også da, eller hva? dere liker vell og få det dere også? :)

Så nå sitter jeg her sleten og mett! og det brenner nesten i munn enda! spiste noe sinnsykt sterkt i stad at jeg merket ikke om jeg bet meg i tunga eller leppa en gang! Men det er jo bra for forbrenningen, man må lide for skjønnheten! haha :D

Blogges herligheter<3 align="center">

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen et lite spor<3