lørdag 28. februar 2009

GRATULERER MED DAGEN!

Idag ( altså den 28.02) ble Helene besteveninna mi 17 år! Graulerer så mye med dagen!


her er et bilde av lille, eller kan nesten kalle hu store jenta mi nå!<3>

så i dag har det altså vært bursdag!det var en utrolig koselig bursdag, jeg dro til Helene og hjalp hu med og lage mat og kaker og andre god saker, og maten ble;

taco! Nam :D


og desserten ble;

Brownie!


Godt, godt, godt!

dette var en utrolig koselig bursdag må jeg si! var 2 stk jeg ikke kjente men vil vel si jeg ble litt kjent med de og de var 2 utrolig koselige jenter :)) Ble desverre ikke tatt noen bilder, men det får gå :)


ferdig sminket! :)


Done med sminke og hår! :)



slik ble håret oppå :)


Blogges <3


4 kommentarer:

  1. aww hørtes jo koselig ut.

    aww så pent håret ditt var åssen fikk du til den fletten oppå?

    SvarSlett
  2. takk<3 jo jeg har jo Extensions også hadde var det noen jeg ikke brukte så jeg bare flettet den ene og festet den med spenner på vær sin side! :D ganske simpelt! :)

    SvarSlett
  3. nå fikk jeg lyst på mat! Du var kjempefin på håret :) Og headerbildet ditt må være en av de fineste bildene jeg har sett! Nydelig!

    SvarSlett
  4. hehe, ja det forstår jeg godt! :D hehe.. Tusen takk! :D

    SvarSlett

Legg igjen et lite spor<3