mandag 16. februar 2009

Lørdag: Valentine<3

LØRDAG..VALENTINE!


Turn gikk til Karlstad i Sverige, sammens med;
Meg (Sillie-Therese Johansen) Michael Johansen, Marius Gundersen og Patrik Arneberg!

Gud for en koselig tur!:) Vi dro for og se på hockey kamp + at Michael skulle møte 3 stk han har blitt venn med igjennom cs.. jeg fikk også noen utrolig søte gaver av Michael; Et hjerte smykke i sølv, med en diamant + et hjerte armebånd i sølv og hjertet i gull..! Ble overlykkelig dem var så søte! Og der inne fikk jeg en rose av han :D
Jeg trur det var 29 mil, om ikke jeg husker feil, så en passe lang bil tur!


Selve bil turen var koselig i seg selv, bortsett fra at jeg måtte så utrolig på do haha, og vi stoppet ved en liten butikk midt i Sverige. Vi fant ikke doen i førsten, men vi spurte, hu da; ja der nede rundt svingen, det er alt vi har å tilby, jeg tenkte okei og alle gikk dit for å se..
Å gjett hva det var, Hahah en LITEN ute do! vi fant ikke døren en gang haha, men tilslutt fant vi den, men jeg ville jo ikke gå inn dit, men måtte til slutt.. Det lukta rett og slett DØD! Men jeg holdt meg for nesen så gikk det bra.. Men det var ikke alt!! Trur du ikke noen hadde smurt Drit opp etter døra du eller? haha å det merka jeg fader ikke før jeg skulle ut x) noe så vemmelig, du kan tru jeg skrek hah :P
Også var vi fremme!
Det første vi gjorde var og gå inn på shoppen, der jeg kjøpte meg et Färjestad skjerf (måtte jo ha noe jeg å) Og dem andre kjøpte drakter, luer, klokker osv, og Michael full og god skulle vist en tur tilbake til shoppen etter en stund, og gjett hva han kom tilbake med? En notis blokk som han hadde kjøpt, hahh..han er jo søt og da! :D

Marius og Michael Drakk og drakk, ble ganske fulle etter hvert :p Og til og med jeg fikk bli med inn i baren der det var 18 års grense JOHOO! x) haha.. neida, var ikke så stort som jeg skulle ha det til ;P
Men uansett kampen begynte og vi satt der spente som alle andre fans! Etter 2 min i 1periode hadde de alerede scoret 2 mål! Jeg kan trygt si at det var liv i hallen ja! Og i hallen var det vist 8500 trur jeg dem sa, ganske mange folk, og den hockey hallen var STOR!

+ den hadde alt;
-En stor fin resturant
-En ganske så stor shop
-Pubber
-+ Mange andre spise steder
Med tanke på at det var det vi så! vi var nemlig ikke i hele hallen, så for alt jeg veit var det sikkert mye mer der!

Og og sist men ikke minst; Färjestad vant 8-1 ! :D det var en utrolig morsom kamp! pleier ikke å synes det, men dette var moro! :D

det ble ikke tatt mange bildene, men her er noen av dem!

Marius i bilen!


Arneberg forran rattet haha :P



Michael later som han er sinna haha<3>

Hva gjorde du på valentine? Hadde du det fint? og om du ikke hadde det fint hvorfor?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen et lite spor<3