mandag 16. februar 2009

Onsdag! Fotoshoot!

I dag var det tid for fotoshoot! Jeg har alltid ønsket og bli modell, og nå har jeg fått sjangsen til og ''utvilke'' meg!

Jeg dro først på skolen og stressa noe så alvorlig for og rekke bussen, for vi hadde jo matte prøve i de siste timene på skolen! jeg var ferdig 10 min over 2 og bussen som jeg måtte rekke gikk kvart over! Og jeg måtte hente vesken min, og si hade til alle.. Jeg tittet på klokken og den var 14.14!
Da kan du tru jeg fikk ræva i gir, jeg løpte til bussen, men jeg holdt jo på å fly på ræva så utrolig mange ganger, dem som så meg må ha fått en god latter, men det er jo litt bra da? For en god latter forlenger livet, er det ikke det man sier? :)

Men uansett, jeg rakk bussen! lucky me!

Så jeg var i byen ca kvart på 3, og toget våres gikk 16.25.
så kom Kristine til byen og vi gikk til toget, sulta ijæl gjorde vi også så vi kjøpte oss en pølse vær, og da fant vi ut at Kristine er kresen, eller hu er ikke kresen hu er bare redd for of prøve nye ting! heheh...
Satt oss på toget og begynte å fikse oss, stakkar dem i vognen våres, vi var jo i så utrolig happy humør vi lo og snakket veldig høyt + at vi tok på ogg neglakk! Å i den lille vognen kan du tenke deg hvor ille det luktet haha.. Men men, vi fikk ingen klager! :)


Så var vi fremme på oslo s, der kom fotografen og hentet oss. Vi begynte og ta bilder ca 17.30 og vi var der til kl ble halv 9. Gud jeg var sliten.. 3 halv time med posering! Men jeg overlevde!














Her er noen bilder fra shooten, det ligger fler bilder på min nettby Lillesilla
Hva synes du om bildene? :)

2 kommentarer:

Legg igjen et lite spor<3