onsdag 25. februar 2009

Svar på spm!

Fikk spm fra en leser om sminke osv, legger til bilder så dere kan få se :)
Bilde1; Spesiell anledning sminke ( kan du også se på headeren min!)
Bilde2; Daglig sminke
Bilde3; Uten sminke
og her kommer svarene :) ;

-Åssen sminke bruker du? ; jeg bruker loreal paris true match foundation(c5), HM solpudder, HM blusher (15 bronze), HM eyebrow liner (dark brown) og 2000 calorie maskara :)
-Hvordan sminker du deg? ;
1; Jeg tar først foundation i hele ansiktet
2; Så tar jeg sol pudder i hele ansiktet (man skal jo egentlig ikke det men samme det regler er til for og brytes? ;P) Ikke så mye, for man blir lett orange!
3; Så tar jeg passe med blusher på kinn beina og opp til tinningen, litt i pannen, nesa og haken..
4; Så tegner jeg øyenbryna med eyebrow lineren, etter jeg har tegnet de så tar jeg en sminke kost over og børster over sann at det ikke blir altfor synelig at jeg har tegnet dem på, for det er ikke noe fint! :)
5; også er det maskaraen, jeg bruker vippe tang,før jeg tar på maskaraen!
-Hvem butikker liker du best? ; hmm noen av dem er ; Bik bok, HM, Cubus har også masse fint! :) på nettet er det; Nelly.com , cacaosko.no , Ellos.no masse fint og ikke minst billig! , superkul.no det var vel dem? :)

blogges<3

1 kommentar:

Legg igjen et lite spor<3