onsdag 25. februar 2009

dritt form!

i går orket jeg rett og slett ikke og blogge, hadde feber og mage kramper så det sang etter! Det er en smule bedre i dag, men fortsatt veldig vondt.Så jeg holder sengen i dag og håper smertene går vekk! :))

Men jeg har blitt medlem på en sann side hvor du kan få gratis sminke og gratis klær.. altså gave kort på forskjellige buktikker! Det eneste men må gjøre er å samle poeng, som man får om man verver nye medlemmer :)
så jeg tenkte dere lesere kunne være så snille og bli medlem for min skyld! :) thihi

http://www.gratisklaer.no/Register.asp?r=96292
Bli medlem,nå! :D og få gavekort på klær!

vi blogges! :D<3

4 kommentarer:

  1. Åssen sminke bruker du?
    hvordan sminker du deg?
    Og hvem butikker liker du best? :)

    SvarSlett
  2. anonym; jeg skriver det på et nytt innlegg :)

    SvarSlett

Legg igjen et lite spor<3