fredag 27. februar 2009

Stresssss!!

Okei, en stressende dag vil jeg tørre og påstå!

Først skole, like koselig som vanelig! jeg elsker klassen min egentlig, det går liksom ann og tulle, ha det moro og være seriøse! en perfekt klasse vil jeg si, bortsett fra et parr udugeligheter som kunne spart seg hoho men ellers så er resten elskbare!
*Og i mens jeg satt på skolen fikk jeg melding av sjefen min om jeg kunne jobbe, jeg vil jo ha penger, men jeg hadde jo alerede planer! Jeg skulle jo til sverige med Gutten min, mamma, pappa og broren min! Men jeg fikk lov til og begynne litt seinere, heldigvis hoho...
Og rett etter sverige var det jobb på thaifood, elsker den jobben, jeg kunne ikke hatt en bedre jobb, bortsett fra at det alltid skal være så utrolig mange folk der! aah, stress! noen ganger er det kansje 20 personer innom på en liten stund og det er greit passe, og andre ganger rolig, men så kommer det jeg hater mest, at ALLE jeg mener ALLE kommer samtidig! Hvorfor skal alle ha seg mat på likt?! Det blir jo bare så stress for oss! Vi bare surrer, glemmer ting, fulstedig kaos! Men anyways, koselig jobb!
Så nå sitter jeg her,utslitt å møk etter jobben, og jeg er fortsatt stressa! jeg føler jeg har så utrolig mye å gjøre! ;S men jeg har jo ikke noe og gjøre? Merkelige greier!

blogges søtiseer<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen et lite spor<3