torsdag 26. februar 2009

Å nei!!

Å neii! å kjente jeg at jeg ble sykt nærvøs!!
fikk tlf fra mamma nå; den 27.03 skal du opperere! Ja jeg skal opperere vekk mandlene..
er kansje ikke så ille, men herregud jeg gurer meg jeg :(
Tenk om jeg får skikkelig vondt etter på?! Å det værste er jo at rett etter at jeg fikk vite at jeg skulle ta de vekk for en stund siden kom det på nyhetene; gutt døde etter og ha fjernet mandlene!! Det er vell ikke bare jeg som hadde blitt extra skeptisk da eller?!
Off, nei nå synes jeg skikkelig synd på meg selv altså, sorry meg for ett egoistisk innlegg, men håper dere skjønner meg! off off off..
Jeg overdriver sikkert noe så utrolig nå, det høres jo ut som om jeg skal dø.. Men det er jo normalt og reagere sann etter slikt kommer på nyhetene?



Nei nei, nå må jeg komme på noen bedre tanker her dere :D
Det er jo bursdag til helgen! Bursdagen til besteveninna mi, Helene!
Det trur jeg blir utrolig koselig, det er alltså en ren jente bursdag hihi, jeg skal til hu litt tidligere for og hjelpe hu med og lage mat og stelle i stand bursdagen, det blir sikkert kjempe kost :D


Blogges søtiser<3

4 kommentarer:

  1. Det går helt sikkert kjempebra! Kos deg i bursdag :)

    SvarSlett
  2. ja! off får håpe det! hehe
    Jo takk :D

    SvarSlett
  3. så fin header Silla, og ja lykke til med mandlene:)

    SvarSlett

Legg igjen et lite spor<3