mandag 16. februar 2009

Utfordret

Men foresten! jeg ble utfordret av Leonore! ( http://www.leonorekandersen.blogspot.com/ ) Skjønte ikke noe av det her så jeg måtte spørre hu :p men så vet ikke jeg om man skal utfordre vidre, å i tilfelle hvordan skal man gjøre det da? skal man ta den samme måten som hu utordret meg? hmm noen som har lyst til og forklare? hahah :p Men her var utfordringen! jeg skulle gå inn på den 6 mappen med bilder. ta det 6 bildet og skrive litt om det!
Her er det 6 bilde;


Her ser du;
Andreas Stenstland (Andy my bro)
Sillie-Therese (Meg) Tommy (Titti)
Fra 17.mai 08.. på det bilde der var jeg GANSKE god og full haha!
Det var Andy også x) :p Fin Fin dag haha :p Gode tider :D
Også orker jeg ikke og utfordre vidre:P
Blogges:D<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen et lite spor<3